دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

نمایندگی محصولات شرکت کرون در ایران

فروشگاه ابزار آلات ابزار طاها در تهران

نمایندگی محصولات شرکت کرون در ایران

۳۰۶ بازديد

شرکت توسعه صنعت اهدا نمایندگی محصولات کرون در ایران 
فروشگاه ابزار طاها نماینده شرکت اهدا جهت فروش محصولات برقی کرون و وینکس است که سال ها در این زمینه سابقه خدمت رسانی به مشتریان گرامی را دارد.

تاریخچه شرکت کرون

ماجرای احداث و شکل گیری شرکت کرون مانند بسیاری از اختراعات و فناوری هایی که به کمک بشر آمده است  ابتدا از یک تفکر ساده برای راه حل و رفع نیاز تیغه های کارخانه برش سنگ که در روستای Shanghu یکی از چندین شرکت صنعتی در شهرستان Yongkang است شروع شد.

شکل گرفت و همچنین یکی از چندین شرکت صنعتی در آن شهر در آن زمان بود. در ابتدای امر به دلیل تولید محدود و کوچک بودن کارگاه سنگ زمین  محصولات خود را به صورت سفارشی تولید کرده و به وسیله پست و یا دریافت مستقیم به مشتری های خود از جمله کارخانه مزبور ارسال می‌کردند. سپس رفته‌رفته در سال‌های بعد این شرکت توانست گام های آرامی را در راستای افزایش تولید و تحت تاثیر قرار دادن بازارهای داخلی بردارد.   این شرکت با استفاده از  تولیدات با کیفیت و مقرون به صرفه ای خود به تدریج بازارهای داخلی را تصاحب و نیم نگاهی به بازارهای جهانی داشته باشد که بعد از مدتی پا به عرصه بازارهای جهانی نهاد و در این زمینه هم بسیار موفق حاضر شد

شرکت کرون با سه شعار نوآوری و خلاقیت اعتماد و  همبستگی توانست روز به روز در کار خود موفق  موفق تر شود و اعتماد مشتری ها را به دست آورد و جای پای خود را در میان بازارهای خارجی محکم کند.

 شرکت کرون به جهت ارتقای سطح علمی مهندسین و کارمندان خود اقدام به تاسیس دانشکده فنی نموده است که این امر می تواند در آینده نزدیک جایگاه کیفی این کالا را هم ردیف کالاهای ساخت اروپا ، امریکا ، ژاپن و برند های معروف دنیا قرار دهد.

محصولات شرکت کرون علاقه بر ابزارهای برقی بادی و شارژی شامل ابزارهای صنایع چوب و فلزات می باشد به همین دلیل از تنوع بالای محصولات و در کاربردهای متفاوت برخوردار می باشد از این رو توانسته است برای هر سلیقه ای به هر میزان بودجه‌ای محصول خاص خود را داشته باشد و برای همگان محصولات خود را عرضه کند.
بیشتر: https://abzartaha.com/blog/44-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.